کسب درآمد آنلاین از فروش فایل

1wp.ir

صفحه نخست درباره ما تماس با ما

استفاده از بیگ دیتا در شبکه های اجتماعی

در این کتاب سعی شده است به بررسی اطلاعات حجیم در سطح وسیع از شبکه های اجتماعی بپردازد.این کتاب در ۸ بخش به بررسی اطلاعات و آمارهای به دست آمده از کاربران شبکه های اجتماعی و رفتار آنها در این شبکه ها پرداخته است. از این اطلاعات به دست آمده برای توسعه شبکه های اجتماعی، هدف گذاری و توسعه آگهی ها و تبلیغات هوشمند و بازاریابی اینترنتی در سطح وسیع و مطالعات گروهی و روانشناسی استفاده شده است .
دهه اخیر شبکه های اجتماعی که مهم ترین آنها فیس بوک و توئیتر بودند رشد زیادی داشتند و کاربران زیادی عضو این شبکه های اجتماعی شدند. بعد از فیس بوک و توئیتر، شبکه های اجتماعی دیگر با مشخصات و یا زمینه های تخصصی تر مثل اشتراک فیلم، اشتراک عکس و … به وجود آمدند. شبکه های اجتماعی زمینه ارتباطات قوی و آسان بین کاربران اینترنت را از هر کجای کره زمین آسان فراهم کردند. همینطور فایل زیادی شامل متن، تصویر، فیلم و … غیره از طرف کاربران منتشر شد. در حقیقت حجم عظیمی از اطلاعات در این شبکه های اجتماعی منتشر شد و نشان دهنده علایق، رفتارها، واکنش ها و نیازهای کابران پرتعداد شبکه های اجتماعی در زمان های مختلف بود.
دانشمندان و موسسات زیادی وقت و هزینه زیادی را صرف تحقیق و پژوهش و مطالعه این حجم عظیم اطلاعات کردند تا از نتایح اطللاعات به دست امده برای اهداف تجاری و تبلیغاتی استفاده نمایند.

 

Hyperbolic Big Data Analytics within Complex and Social Networks

Scalable Query and Analysis for Social Networks

Predicting Content Popularity in Social Networks

Mining User Behaviors in Large Social Networks

Mining Misinformation in Social Media5

Rumor Spreading and Detection in Online Social Networks

A Survey on Multilayer Networks and the Applications

تهیه بیگ دیتا از شبکه های اجتماعی

تهیه بیگ دیتا از شبکه های اجتماعی

 

فرمت : Pdf | حجم : ۴ مگابایت | صفحات : ۲۵۳ صفحه
پسورد فایل : ۱wp.ir

 

دانلود کتاب big data in complex and social networks

دانلود سایر مجلات روز دنیا

« مطلب بعدی با رعایت این 7 اصل وبلاگ نویس موفق شوید
مطلب قبلی » 20 قانون مهم برای نوشتن یک پست خوب