کسب درآمد آنلاین از فروش فایل

1wp.ir

صفحه نخست درباره ما تماس با ما

امروز : سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

به وب سایت یک وی پی خوش آمدید

پوسته های یک وی پی امکان ایجاد فروشگاه های آنلاین فایل را برای شما مهیا می کند

تست خرید از فروشگاه یک وی پی

۵ موضوع داغ تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷ تجارت الکترونیک بخش بزرگی از خرید و فروش محصولات را در بر گرفت، مخصوصا در کشورهایی که اینترنت برای شهروندان به راحتی در دسترس بود.محبوبیت تجارت الکترونیک باعث شد در این سال فروشندگان بیشتری به این عرصه وارد شوند و سعی کنند تا از شیوه های سنتی فروش کمی فاصله بگیرند. عملی شدن این مورد سبب شد که در زمان و هزینه مصرف کننده در مقایسه با خرید فیزیکی صرفه جویی صورت بگیرد.

 

تجارت-الکتروتیک

تجارت-الکتروتیک

افزایش شدید میزان محبوبیت تجارت الکترونیک

در سال ۲۰۱۷ همزمان با افزایش علاقه مردم به سایت های خرید اینترنتی، فروشگاه های فیزیکی نیز با سرعت تقریبا ۴ برابر یکی پس از دیگری بسته شدند.طبق برخی آمار معتبر تا این لحظه از سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰۰۰ فروشگاه فیزیکی به دلیل عدم حضور در اینترنت و ناتوانی در جذب مشتری بسته شده اند. در حالی که این رقم برای سال ۲۰۱۶ تنها ۲۰۰۰ فروشگاه بود. این یک هشدار واضح برای کسانی است که از حضور در اینترنت و فضای تجارت الکترونیک غافل شده اند.

دلایلی همچون ترافیک، اتلاف وقت، مصرف سوخت و کمبود جای پارک سبب می شوند که افراد ترجیح دهند محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند.
تحویل سریعتر

اکثر سایت هایی که در زمینه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین محصولات فعالیت می کنند، این امکان را فراهم کرده اند که با دریافت مبلغ مختصری محصول شما را در همان روز یا نهایتا روز بعد به دست شما برسانند. مشتریان نیز تمایل دارند که به جای انتظار طولانی برای رسیدن محصول، مبلغ بیشتری پرداخت نمایند تا محصول را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.افرادی که به تازگی وارد فضای تجارت الکترونیکی شده اند، ممکن است هنوز این قابلیت را برای سایت خود نگذاشته باشند. لذا باید سریعتر نسبت به ایجاد قابلیت تحویل سریع محصولات اقدام کنند تا از رقبای خود عقب نمانند.

ظاهر جدید رسانه های اجتماعی

در سال ۲۰۱۷ شبکه های اجتماعی یک بازار بزرگ برای فروشندگان اینترنتی محسوب می شود.کاربران با عضویت در هر یک از شبکه های اجتماعی می توانند محتوای صفحات مورد علاقه خود را دنبال نمایند. فروشندگان اینترنتی می توانند با بررسی علایق کاربران مختلف در زمان مناسب به آنها پیشنهادهای مناسبی بدهند.اگر چه هوشمندی شبکه های اجتماعی نیز به تحقق این امر کمک می کند. به این صورت که این شبکه های اجتماعی متناسب با علایق کاربران به آنها تبلیغات نشان می دهند و تا حد امکان تبلیغات نامربوط به آنها نمایش نمی دهند. این امر باعث کمک به مخاطب و فروشنده می شود که بتوانند به اهداف خود برسند.

بهبود مداوم کیفیت

در سال ۲۰۱۷ سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک، بهبود چشمگیری در بخش تجربه کاربری داشتند. این امر سبب شد که کاربران از دست ساختار نسبتا پیچیده برخی از سایت ها رهایی یافته و راحت تر بتوانند با آنها کار کنند.ساده تر شدن تجربه کاربری باعث قابل فهم تر شدن آن برای آن دسته از افرادی شد که کمتر با تکنولوژی و اینترنت آشنایی دارند.

در مجموع بسیاری از کسب و کارهای آنلاین اقدامات مفیدی در راستای بهبود تجربه کاربری انجام دادند. برای مثال کلیه کارها و مراحل غیر ضروری در فرآیند خرید اینترنتی را حذف کردند، اپلیکیشن های خود را کم حجم تر ایجاد کردند و پشتیبانی تلفنی خود را از مشتری به شکل چشمگیری افزایش دادند.

گسترش چت آنلاین با مشتری

در سال ۲۰۱۷ تقریبا بسیاری از فروشگاههای اینترنتی قابلیت چت آنلاین را به سایت خود افزودند. به وسیله چت آنلاین می توان از مرحله قبل از خرید به مشتری راهنمایی های لازم را گوشزد کرد. همچنین پس از خرید و تا زمان تحویل کالا نیز می توان اطلاع رسانی های لازم را به مشتری در خصوص تحویل محصول و سایر موارد مرتبط اعلام کرد.

 

منبع

« مطلب بعدی 20 نکته مهم درباره صفحه فرود
مطلب قبلی » ثبت نام کاربر در وردپرس بدون نیاز به ایمیل